› 2010

Då var det ett nytt år, jag har antagligen redan brutit emot minst tre nyårslöften. haha! Nejdå, jag hoppade över det tramset i år. Även om jag har bestämt mig för att detta ska bli ett bra år, så vet jag att det både kommer bli upp och nedgångar. Det är så livet ser ut och för att lära sig att uppskatta saker och ting måste livet få vara som en bergodalbana. Även om jag känner att banan blir rakare i takt med det att jag blir äldre. Det är skönt att ha ett stabilare liv, eller heter det att bli vuxen?

Nyåret firades in med dessa fina personer. Som jag har fått nöjet att lära känna genom herr underbar!



Therese (som jag bestulit på dessa bilder) var också med och firade in det nya året.



Min fina vän!


Idag har dagen gått i shoppingens tecken. Jag, Therese & Marris har varit i Gävle med Ikea som prio. Passade också på att handla upp mina presentkort på gina tricot. Fyndade ett par jeans, mysig tröja, T-shirt (Hör upp! En rosa!! Jag var lite wild & crazy och skippade svart/grå/vit) och även ett par snygga örhängen fick följa med hem. Sedan blev det lite smått och gott från ikea. I looooove shopping!!


PUBLICERAT 2010-01-02 › KLOCKAN 19:38:09
KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer



   Anonym säger;

Vilken dag med rolig shopping och trevligt sällskap. Kunde inte blivit bättre:)

Ha det toppen. Så får ni komma och hälsa på i Borlänge snart. <3

Datum: 2010-01-02 Tid: 20:15:05
   Lina säger;

lina längst bort där jobbar jag med :D störtskön tjej!

Datum: 2010-01-03 Tid: 17:48:10
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!