› innebandy

Denna dag har jag förutom att snorat träffat Therese för en fika, vi har alltid lika mycket att prata om. Sedan blev det lunch och "planeringsmöte" med Magda. Vi tänkte starta ett innebandylag (korpen) så vi planera lite viktiga saker typ lagfester och sådant.. Är det någon som känner för att delta tillsammans med ett gäng flummiga vinnarskallar så tar vi tacksamt emot fler lagspelare.

Jag har även ringt lite samtal idag, så det kan nog tänkas bli lite jobb i kupolen här framöver. Jag har ju inte gjort det "STORA avslöjandet" att min anställning på h&m har upphört. Jag har inte fått kicken, men mitt vikariat har gått ut. Men nu fråga dem om jag kunde jobba vecka 6, ABSOLUTLEY sa jag!

Nu ska jag ta en promenad med Elvis, sen så lär jag ta tag i skolböckerna. Lär försöka bli klar med en uppgift idag iaf. På tisdag ska jag till skolan, jag längtar faktiskt dit. Känner att jag behöver den där kicken, som endast mina klasskamrater kan ge mig.

Idag har jag längtat tillbaka till underbara Thailand...

PUBLICERAT 2010-01-28 › KLOCKAN 17:15:29
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!