› PARADISET?

Ar det mojligt att man just nu befinner sig i.. ! Vi har det helt underbart..
Flygresan var otroligt dryg och nar vi val kom fram hade vi fatt for litet rum.
Men vi stred for var sak och nu har vi varsta sviten.. hihi.

Idag blir det mest att chilla pa stranden och planera lite utflykter for de kommande veckorna..
Jag vill iaf pa djungelsafari! thoho!

KRAM

ps. vet ej om det gar att skicka sms!? Men jag hoppas ni har fatt ni som jag skickat till.

PUBLICERAT 2010-01-12 › KLOCKAN 02:47:54
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Therese säger;

Njut och ha det bara underbart:)

Måste erkänna att jag önskar att jag också kunde va där.



Datum: 2010-01-14 Tid: 17:48:06
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!