› Update from thai

Hej kara vanner!
Denna  reda borjar att narma sig till slut, men an har vi 3 underbara dagar kvar. Och jag ska verkligen njuta av dessa. Sa vad har hant har i tai? Lite kort info har:

Vi fick efter lite krangel nar vi kom, en riktigt flott lagenhet!
Det visade sig att hotellet bjod pa varldens godaste frukost.
Vi har shoppat
Fixat vara naglar
Varit pa battur
Snorklat kring paradis on Bamboo
Partat med baren-hakan och little gerard
Syrran och jag har haft en rejal partykvall
Vi har besokt fantasia, som ett stort nojesfalt med show som visade sang,dans, trolleri och massor med djur.
Traffat elefanter och sett tigrar
Skaffat oss manga nya vanner
Jag har provat parashooting. Ingen aning om stavning, men man flyger med en fallskarm efter en bat. Haftigt var det!
Atit massor med god mat
Sett ett flertal av Thailnads oar
massa  sol och bad

Nu ar det dags att kila, men det var litegrann harifran.

hejda!

PUBLICERAT 2010-01-21 › KLOCKAN 16:54:25
KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer



   Amanda säger;

Åh, vad underbart! Är så jävla avundsjuk så jag dööör här.. Haha :) När är du hemma igen? :) Vi måste ses då! Kram vännen!

Datum: 2010-01-25 Tid: 11:29:18
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/
   elin säger;

passa på och njut nu dom sista dagarna för här hemma är det tråkigt skitsnö väder..

va får ta och partajja lite sen när du kommer hem!

ha det Toppen

Datum: 2010-01-26 Tid: 00:21:04
BLOGG: http://elhed.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!