› Energi, tack!

Jag känner mig helt slut, känner att orken håller på och försvinna. Men jag lär göra vad jag kan för att samla engeri nu på sluttampen.

Nästa lördag - slutfotografering
24/6 examen och blir då (förhoppningsvis) diplomerad proffessionell makeupartist
11-12 aug Examen för chef och ledarskap inom handeln.

Just nu känns vägen tills dessa datum lång och jag funderar om jag tagit mig vatten över huvudet. MEN när jag står med mina två examensbevis i handen så kommer jag vara den stoltaste och gladaste tjejen på jorden.

Grattis till min älskade och duktiga syster Josefine som har tagit sin examen idag - Vi är stolta över dig allihopa!

Nu blir det promenix med bästaste vovven och en sväng förbi syster Michaela.

Just det! Gick jättebra på förkväll, vilka jäkla goa människor alltså!

PUBLICERAT 2010-06-03 › KLOCKAN 19:12:49
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!