› feberfrossa på hög nivå

Puuuh.. vilken dag!
Började redan i natt med rejäla feberattacker.. sen råka jag väcka bobba så att han åkte till jobbet en timme för tidigt. 04:15 for han iväg! Hur nu det gick till när man skulle ställa FRAM klockan. Måste ha ställt fram den två timmar istället för en. Mådde som en pissråtta imorse, skulle öppna i blge så jag kunde inte ringa butiken och säga att jag var sjuk. Och hade inte numret till tjejen som jag skulle öppna med. Fick pallra mig upp och iväg i bilen med feberfrossa. Kämpade på till klockan 16 iaf, det var faktiskt bra gjort. Fick sällskap i bilen hem av Therese, så vi stannade och käkade lite.

Imorgon bär det av till Uppsala på hemligt uppdrag (ber till gudarna att jag mår bättre då) sen tänkte Therese och jag ta en liten shoppingtur. Eller stor, vem vet?!

2 veckor kvar tills utbildningen börjar - jag längtar!!

PUBLICERAT 2010-03-28 › KLOCKAN 18:57:09
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!