› Hennes & Mauritz

Jajjemen idag har jag jobbat och dagen  bara flög i väg. Allvarligt så känns det som om jag är på jobbet högst 3 timmar även om jag är där i 8. Dagarna blir långa då man sitter och åker fram och tillbaka till Borlänge, men det är riktigt jäkla kul! Men nu ska jag i alla fall ha en ledig helg och det ska bli superskönt. Imorgon blir det 30-års fest och jag känner mig riktigt partysugen.

Jag funderar på att färga håret mörkt. Jag lovade mig själv att aldrig göra det igen, men nu känns det som om håret blivit så slitet. Fast i vilket fall så ska jag vara ljus ett tag till, vill ha lite längre i så fall. Efter sommaren kanske? Vi får se.. !

Var in på peace & loves hemsida, jag blir grymt sugen! I år SKA jag gå, det blir antingem tors-lör eller bara fre-lör. Sommar och festival med bästa brudarna, kan det bli bättre?

PUBLICERAT 2010-03-12 › KLOCKAN 22:54:27
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!