› Kalas kalas, askalas!

Godkväll!
Jag kan börja med att berätta att yogan gick bra och det var inte särskilt komplicerade övningar som utfördes. Tackar för att jag åtminstone försetts med ett någolunda bra balanssinne, vilket hjälpte till en del. Det var en annorlunda men säkert väldigt givande träningsform i längden. Trodde att jag kanske skulle bli uttråkad, eftersom lågt tempo och andning hit och dit inte kändes som min grej. Men man blev väldigt avslappnad, så jag kommer att testa på det igen.

Efter yogan var det bara hem och slänga sig i duschen, vid halv 5 kom grabbarna och drack en o annan öl. Själv gjorde jag mig iordning samtidigt som det smuttades på ett glas vin. Vid 6 - tiden gick vi ner till hotellet och gratulerade födelsedagsbarnet i fråga. Kvällen fortsatte med trevlig middag och en del kul folk. Kvällen avslutades med en oäten hamburgare i soffan, segade sig in i sängen med festblåsan och sminket på - trött & nöjd!

Ska försöka få lite ro i kropp och själ och göra klart en uppgift nu.

Adjö.

PUBLICERAT 2010-03-14 › KLOCKAN 21:35:05
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!