› Leksand

Då har man precis återvänt från en sissodär middag på korstäppan. Det var maten som var sådär, sällskapet var toppen som alltid.

Sitter här med samma känsla som jag alltid får när jag kommer hit till Leksand. Det är en känsla av lycka och drömförverkligande. Det är fantastiskt att tillsammans med 28 starka individer berätta och lyssna till framtida drömmar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan.. Men när det går bra så har du 28 stycken som applåderar, gratulerar och klappar dig på axeln. När det går mindre bra finns det lika många som puschar dig och får dig upp på benen igen.

Jag har alltid varit en sådan person som vill otroligt mycket (Ibland lite för mycket, kanske..) Innerst inne är jag väldigt driven, men ibland när jag är hemma så tappar jag detta. Men när jag kommer hit, får jag träffa världens bästa klass som är precis likadana som mig.

Vi är ett riktigt härligt gäng och nu ska vi kämpa på de sista månaderna MOT vår EXAMEN! Här har jag i alla fall funnit vänner och kontakter för livet, det vet jag.

Imorgon är det möte med Maria och Örjan. Ska diskutera framtid, lia, examensarbete och vad som kommer hända efter skolan. Har mycket på gång, så det känns som om jag har en del att prata om.


Nu ska jag ta atg i lite procenträkning innan Jossan kommer hem från hockeyn.

PUBLICERAT 2010-03-24 › KLOCKAN 20:23:54
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!