› Mars 8, 2010

Antar att jag inte har särskilt många läsare kvar med tanke på hur duktig jag är på att skriva. I vilket fall så har jag under denna tid hunnit flytta, nu lever jag samboliv. Och jag älskar det, för att han är helt underbar och jag är jättekär.

Sa upp lägenheten, uppsägningstiden var till juni. Men helt plötsligt var det en tjej som ville ha lägenheten. Fredag ringde gamla byn och frågade om jag kunde vara ute tills på måndag. Tack&bock sa jag till Corneliusgatan och har entrat Malmgatan

Roliga planer på gång, avslöjar mer när det är klart - förvantansfull! 

PUBLICERAT 2010-03-08 › KLOCKAN 23:03:18
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Petra säger;

Jag är här och snokar ibland, kul att se vad som händer i ditt liv =) Grattis till sambolivet ;)



Kram

Datum: 2010-03-09 Tid: 11:09:55
BLOGG: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!